BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 7, 2010

WARTAWAN

EXCIDENT DI KUALA KUBU BHARU

ASSALAMUALAIKUM..............
ARi nie aku cam biase  pagi-pagi bangun.. n mandi..pas uh ikut parents gi office.. tpi hari nie aku menjadi seorang wartawan!..haha.. best.. camnie.. ade sorg pekerja my m0m nie bru jerw trlbat dgn excidents.. yg sgt dahsyat.. kal0 tng0k dri kenderAan yg die naik.. dah rase mmg out lah die...haha... but alhamdullilah hidup.. sian die.. kaki die tersepit kat dashbox.. gile kuat kne hentam ngan lori bwk batu bata.. nasib baik pnjg umur kal0 x...  ke batu due lah jawapannyer... haha.. okay. smbg cerite.. balik.. aku p0n memulakan sesi soal jawab n wawancaralah.. bnyk soalan aku tnyer.. husshh tpi akak uh kuat semangat jdinyer alhamdullilah die dah p0n beransur pulih.,haha..wait the minutes..kejadian nie berlaku di simpang empat kkb dkt dpn dataran kkb.. laporan dari saye muhammad iqbal untuk blogger khas dari mangsa utama..kembaLi ke seri pentas..hahaha.. aku gile   !!

0 comments: